Een vaste rijinstructeur

Of je een vaste rijinstructeur krijgt bij een rijschool kan variëren, afhankelijk van de rijschool en hun beleid. Sommige rijscholen koppelen je aan een vaste instructeur voor de gehele rijopleiding, terwijl andere rijscholen je mogelijk verschillende instructeurs toewijzen tijdens de opleiding. Hier zijn enkele factoren die van invloed kunnen zijn:

Rijschool beleid

Het beleid van de rijschool kan bepalen of je een vaste instructeur krijgt of niet. Sommige rijscholen streven ernaar om regelmaat te bieden door je aan dezelfde instructeur te koppelen, terwijl andere flexibeler zijn in het toewijzen van instructeurs.

Beschikbaarheid

Het kan ook afhangen van de beschikbaarheid van instructeurs, maar ook van jouw beschikbaarheid. Wil je bij een bepaalde instructeur, maar hij/zij zit al vol op de dagen/tijdstippen dat jij alleen kan, dan moet je of zelf flexibeler worden of je moet toch worden gekoppeld aan een andere instructeur.

Specifieke wensen

Als je specifieke wensen hebt met betrekking tot je instructeur, dag, tijd of locatie van ophalen, kan dit ook van invloed zijn.

Vaste rijinstructeur

Bij Brookhuis kiezen wij ervoor om je te koppelen aan een vaste rijinstructeur. Dit doen wij, omdat zo het uiterste uit je rijles wordt gehaald. Met een vaste rijinstructeur heb je efficiëntere rijlessen, omdat hij/zij op de hoogte is van jouw leerdoelen, valkuilen, angsten en voortgang. Daarnaast leer je sneller als jij je op je gemak voelt en dit ontstaat eerder bij iemand, die je goed leert kennen.  Meet team Brookhuis!

Persoonlijke rijlescoach

Daarnaast hebben wij bij Brookhuis ook vaste en persoonlijke rijlescoaches. Een rijlescoach is een aanspreekpunt voor leerlingen en ouders. Zo hebben leerlingen en ouders een vast aanspreekpunt, die op de hoogte is van de gehele rijopleiding. De rijlescoach ondersteunt jou en je ouders, waar nodig!